Перейти до змісту
  • Rock
  • ТНМК - vol. 1 - THE BEST


    Рекомендовані повідомлення

     

     

    Історія групи Танок на Майдані Кон?о

    Описуючи історію ТНМК, ми чітко поділяємо її на два періоди: до Нашої Ери, та Наша Ера.

    До Нашої Ери. 1989-1997. Танцы на Новых Домах.

    Отже, харківську групу Новые Дома організували 14 червня 1989 року Олександр «Фоззі» Сидоренко та Костянтин «Котя» Жуйков. У трудовому таборі, обмінюючись текстами народно-пацансько-дворових пісень вони дійшли висновку, що можна спробувати написати щось своє. І неодмінно записати. За декілька днів хлопці мали десяток композицій, які спробували записати в радіо-рубці. На щастя, ті записи не збереглися.

    На "церемонії" закритті табору відбувся перший виступ, після чого було вирішено з першого вересня зібрати повну групу в школі № 11, де навчалися батьки-засновники.

    Перший склад:

    Олександр Сидоренко — гітара, вокал

    Костянтин Жуйков — бас

    Дмитро Семенко — барабани

    Іван Риков — гітара

    Через те, що всі учасники групи жили на мікрорайоні Новые дома, вирішено було назвати групу саме так. Ніхто не був проти. Далі був шлях, традиційний для шкільної групи: виготовлення барабанної установки з шкільної парти, розучування барре та т.і. У вересні того ж 1989 року гітарист Іван Риков на суботнику замість фарбування футбольних воріт намалював на шкільному тирі напис НОВЫЕ ДОМА ГР. На літери УППА фарби не вистачило. Не вистачило і розуму це сфотографувати. Напис прожив майже 20 років. Роздивіться — трохи лишилося.

    На той час весь дитячий рок-н-ролл базувався біля Палаців Піонерів. Після пошуків бази група пройшла прослуховування у найкрутішому Палаці Ленінського Району, де і грала з 1990 по 1994 роки. Цікаво, що за парканом розташовувалася музична школа-інтернат, де в той час навчався грі на фаготі Олег Михайлюта.

    Схема була така: група мала місце репетицій та щасливу можливість виступати на заходах Палацу Піонерів. Задля того треба було раз на тиждень вивчати по одній популярній пісні, щоб не дратувати слухачів лише власним репертуаром.

    Серед композицій, які довелося вивчати, пригадуються:

    Наташа Королёва — Гуляли как то мы с тобой

    Наташа Королёва — Жёлтые Тюльпаны

    Владимир Пресняков-младший — Роковый концерт

    Рондо и Владимир Пресняков-младший — Я буду помнить

    London Beat — I ve Been Thinking About You

    Guns'N'Roses — Don't Cry

    Los Lobos — La Bamba (цікавий момент — ця річ грається і досі).

    Під час виконання La Bamba на спільному святі курсантів та учениць-панчішниць з ПТУ група познайомилася з зіркою ансамблю молочного технікума Едуардом Приступою, який засів за фортепіано в групі, яка на той час вже називалася Танец на площади Конго.

    Склад на той момент:

    Олександр Сидоренко — гітара, вокал

    Костянтин Жуйков — бас

    Ярослав Верьовкін — гітара

    Едуард Приступа — фортепіано, вокал

    Максим Литвиненко — флейта, саксофон та інше

    Дмитро Семенко — барабани

    Ініціатором зміни назви став флейтист Максим Литвиненко, який полягав на тому, що тепер в групі грають люди з різних районів Харкова і взагалі треба співати англійською і мати англійську назву. Серед пісень, які існували на той момент і гралися виключно в дитячому садку серед тусуючої молоді була «Танец на площади Конго». В книзі «Історія Джазу» був гарний розділ про історію майдану Конго. Ось його приблизний зміст:

    «Площа Конго в Новому Орлеані — місце, яке вважається батьківщиною джазу. Спочатку це був ринок з продажу рабів, згодом — місце ї х культурних змагань. Зберігаючи свій африканський мелос та ритм, вони народили на цій площі спірічуел та блюз, з яких потім вийшли госпел та джаз.»

    Овчинников Е. «Історія джазу»

    Макс Литвиненко вхопився за цей фразеологізм і з того момент група Новые Дома стала The Dance on the Congo Square Band або просто Танец на плащади Конго. Згодом з'ясувалося, що ця назва має багато значень, але, запевняємо, група тоді цього не знала. Найприємніший момент зустрівся в роботі Патрикея Лісідзе «Коротка історія музики хіп-хоп»:

    «Сам по собі брейк-данс, звичайно, не був новиною. Вперше він був описаний в минулому столітті в Новому Орлеані, як „kongo square dance“. На площі „Kongo Square“ збиралися відпочити, повеселитися та позмагатися в танці раби. Особливо розпрягалися вони на щорічному карнавалі „Марді Грасс“ (що існує, до речі, до сих пір), де влаштовувалися навіть командні змагання за етнічним принципом.»

    Повністю прочитати цю річ вкрай необхідно ось тут.

    1994 року група серйозно сіла за запис першого альбому. Це відбулося завдяки слову «фьюжн». За всю історію групи ніхто так і не зміг чітко визначити її стиль. Учень консерваторії та джазмен Макс Литвиненко вирішив, що простіше це називати «фьюжн» («Слово „фьюжн“ (сплав, злиття) так часто і під різними кутами використовувалося протягом 20 століття, що стало майже безглуздим. Ранішній етап цього напряму вірніше позначати терміном „джаз-рок“.»

    Коротка історія джазу для початківців, Михайло Мітропольський).

    Ніякого джазу група тоді не грала і не могла грати, але слово допомогло. В Харківській консерваторії існувала студія звукозапису, якою керувала свята людина на ім'я Олександр Вакуленко. Студія називалася гучно: «Saint Maybe Sound Factory» на честь харківського рок-гурту «Saint Maybe», але представляла собою декілька кімнат та два угорських двоканальних магнітофони STM.

    Батьки-засновники хоробро прийшли на студію, та використовуючи слово «фьюжн», вкрай зацікавили Олександра Вакуленка. Коли той зрозумів, що це ніякий не фьюжн, було пізно — за 4 місяці було записано альбом «Локслі» (деякі треки того періоду — тут). Про те, що з ним далі робити, ніхто не думав — готували другу платівку.

    Саме в той час в консерваторії навчався той самий Олег «Фагот» Михайлюта, який із задоволенням дав згоду на «пограти на фаготі разом з ТНПК» на конкурсі «Юні зірки Харкова». Прізвисько Фагот він отримав в казино «777», де намагався стати круп'є. Серед інших стажерів був Олександр Сидоренко. Там у 1992 році й відбулося знайомство.

    А у 1994 на каналі УТ-3 почала виходити програма харківської телекомпанії «Privat-TV» — «RAP-обойма», перша в СНД програма про хіп-хоп культуру. Вели її друзі по консерваторії Фагот та Флют. Через деякий час до них завітав з ідеєю рок-рубрики той, хто отримав ім'я Фоззі. Всі, хто працював над програмою, мали називатися на літеру Ф. Рок швидесенько програв, Флют вирішив ї хати до Москви, і Фоззі зайняв його місце.

    Щодо ТНПК, то гурт кидало по хвилях. Не закінчивши другу платівку «Sator Arepo Tenet Opera Rotas» (1995), розпочали третю «Худшее из» (1996) (деякі тексти того періоду — тут). Все було цікавим, але поруч грав свіжий, не схожий ні на що хіп-хоп, який кликав до себе. Разом з Фаготом була здійснена спроба підготувати реп-альбом (тексти того періоду теж тут), але попереду була «Червона Рута». І все дуже швидко змінилося наприкінці 1996 року.

    Підбиваючи підсумки першої частини, зауважимо: група Танец на площади Конго записала два з половиною альбоми та мала всі шанси лишитися яскравим фактом з біографії її учасників. Не більше. За той період в групі пограло близько 30 музикантів. Деякі залишалися. Із гарячим бажанням грати далі.

    Кінець першої частини.

    Наша Ера. Ми є надовго!

    1997.

    Наприкінці 1996 року в харківських музичних колах багато говорили про відбірковий тур фестивалю «Червона Рута». Попередній фест у Севастополі видався гучним, наступний — навесні'97 у Харкові обіцяв стати ще кращим. Умови відбіркового конкурсу були прості — 3 пісні украї нською мовою.

    В репертуарі ТНПК того часу була лише одна украї нська пісня — «Чуваки», кавер на пісню «Банана» харків?янина Віталія Бодло, якого на «Privat TV» вкрай популяризував актор Гоша Арнаутов («ЧІЗ»). Під впливом незабутніх слобожанських саг у виконанні Арнаутова лишитися російськомовними було неможливо. Це було свіжо, оригінально і гени били в барабани: ось воно, ось воно! «Червона Рута» була грандіозним шансом і гріх було не спробувати…

    Першою оригінальною украї нською піснею ТНМК стала «Ото Таке». Наближався відбір, а третьої пісні, необхідної для участі в конкурсі, не було. За два дні до конкурсу, буквально за годину група зібрала до купи пісню «Зроби мені хіп-хоп» і виставилася на конкурс двома складами: ТНМК у рок-номінації та Ото Таке — в танцювальній.

    Різниця була чисто декларативною і журі під керівництвом художнього керівника фестивалю Анатолія Калениченка обрало ТНМК у танцювальній номінації. Представники місцевого управління культури були проти, але потяг рушив. Від Харкова в «Червоній Руті» брав участь вже не Танець на площі, а Танок на майдані.

    Про фестиваль «Червона Рута-97» написано багато і відчуття всіх, хто був там, однакові — це була найвеличніша культурна подія в історії Украї ни. Всі співпало — величезний бюджет, сильний склад учасників, голодний до нової музики Харків. В результаті група отримала 1 місце в танцювальній номінації та приз за кращий шлягер фестивалю — «Зроби мені хіп-хоп» (що стало величезною несподіванкою, адже ставка була на «Ото таке»). Фрагмент виступу на фестивалі.

    Склад ТНМК-97:

    Олег «Фагот» Михайлюта — вокал, аранжування

    Едуард «Діля» Приступа — вокал

    Олександр «Фоззі» Сидоренко — вокал

    Костянтин «Котя» Жуйков — бас

    Ярослав «Ярік» Верьовкін — гітара

    Олександр «Зі» Зенькович — гітара

    Леонід «Льонька» Єрмолаєв — губна гармоніка.

    На виступ ТНМК приїхав директор «Privat-TV» Олександр Голубчик та, завітавши до гримерної після виступу, пообіцяв зняти кліп на «Зроби мені хіп-хоп» (між іншим, в гримерці тоді розмістили два гурти — ТНМК та тернопільські «Nameless», в яких на бас-гітарі грав дехто на ім'я Ігор Пелих).

    Кліп знімався протягом півроку силами «Privat-TV». Режисером був Сергій Андрюнін за участі Фагота, операторам — той, хто був на той момент вільним від інших зйомок. Серед інших знімав його і губний гармоніст Льоня Єрмолаєв, а його дружина Яна зіграла головну героїню. Дивимось.

    1998.

    На початку 1998 року відбувся тур Україною переможців «Рути-97», під час якого групу залишив гітарист Олександр Зенькович. Мріючи про гастролі, не всі змогли пройти випробовування ними. Нажаль. Але під час виступу в Донецьку з ТНМК вперше зіграв барабанщик групи «So» Віктор «Вітольд» Корженко. І стало знову 7. Тоді ж група власноруч надрукувала тисячу промо-касет, що продавалися в турі та потім дуже допомогли піратам під час випуску дебютного альбому.

    Відразу по закінченні туру почалося переміщення ТНМК до Києва. Це знову повертає нас до розмови про шанси. Реалізувати ї х у Харкові було неможливо. Треба було ї хати до Києва і намагатися вийти в люди.

    Про побутову частину того періоду пригадувати не будемо, зосередимось на музиці та її просуванні. В квітні 1998 року група почала співпрацю з Олексієм Яковлєвим, який на той час працював на хіт-параді «12-2». З його допомогою «Зроби мені хіп-хоп» вдало стартував в телевізорі, група почала дописувати альбом.

    Тут є один веселий момент — за контрактом з «Червоною Рутою» всі фестивальні записи лишалися власністю фестивалю. Пісню «Зроби мені хіп-хоп» записували 9 разів, з різними куплетами і варіаціями, одна з яких якимось чином опинилася в руках гурту. Пісню «Ото Таке» довелося переписувати, а «Чуваки» вдалося вкрасти=) На той час музичним продюсером фестивалю був Дмитро Прикордонний (нині — агенція «&Artists», з якою група співпрацює), що зробив для репетицій групи браковану копію на звичайній аудіо-касеті. Щоб не змогли скористатися. Проте скористалися: Фаготу вдалося реанімувати запис.

    Другим кліпом став "Дибани мене". Грошей на зйомки не існувало, тому вирішували все власними силами — ліпили декорації власноруч, режисером став Фагот, а оператором — Льоня Єрмолаєв. Кошторис — 160 доларів з ї жею та напоями. І немає жодних сумнівів, що це — найдешевший кліп в історії MTV Top-40.

    Серед пісень, які були записані ще у Харкові, треба відзначити Jazzy, в якій ТНМК вперше співпрацювали з джазовим піаністом Олексієм «Льопою» Саранчиним та саксофоністом Дмитром «Бобіном» Олександровим. Під час роботи над спільним треком було вигадано назву ї хнього джаз-бенду — «Схід Side».

    Восени 98го року дебютний альбом «Зроби мені хіп-хоп» був готовий. За його випуск взялася компанія «Nova Records». Альбом складався з пісень та скітів — інтермедій, які стали фірмовою рисою ТНМК. Справжнім ветераном конголезьких скітів є Гоша Арнаутов, який прикрасив вже 5 платівок гурту.

    Альбом мав в собі словничок, в якому тлумачилися суто слобожанські та вигадані групою слова. Платівка отримала схвальні відгуки, купу номінацій та призів, а Фагот, Фоззі та Діля — пропозицію «Червоної Рути» попрацювати над фестивалем-99. Як з'ясувалося потім, робити цього було не слід.

    1999-2000.

    Справа навіть не в тім, що фестиваль спокійно кинув продюсерів, викладачів та т.і., а в часі. Бо час, який слід було витратити на свою музику, пішов на «Червону Руту». Звичайно, досвід — це майже все, але над новим матеріалом більш ніж півроку ТНМК працювати не починали.

    16 січня загинув хрещений батько групи — директор телекомпанії «Privat-TV» Олександр Голубчик. Альбом «Зроби мені хіп-хоп» присвячено його пам'яті.

    У травні вийшов кліп "Зачекай" — перший результат співпраці групи з режисером Віктором Прідуваловим. Це відео активно ротувалося в Москві, через це група поступово почала там виступати. В першу чергу слід відмітити два міжнародні фестивалі серії «RAP-Мusik», на яких ТНМК отримали в 98му та 99му, відповідно, друге та третє місця.

    З початком клубних виступів в Москві група змінила своє звучання. Якщо в Украї ні здебільшого доводилося виступати на великих акціях, то в Москві — на клубних сценах («Китайський льотчик Джаз-Да», «16 тон» та інші). Відповідно, поменшало електронних звуків, побільшало живих.

    Яскравий приклад програми тих часів — виступ в легендарному шоу Дмитра Діброва «Антропологія» на НТВ. Передивитися повністю його необхідно ось тут.

    За підсумками 99 року група стала «кращим альтернативним проектом», отримавши «Золоту Жар-Птицю». Рік потому, на фестивалі «Таврійські Ігри», ТНМК знову отримує цю нагороду.

    На початку 2000 року з групи пішов губний гармоніст Льоня Єрмолаєв і на деякий час в ТНМК лишилося 6 музикантів. Але сімка — магічне число, і вже влітку на фестивалі «Таврійські Ігри» до групи доєднався наймолодший учасник — DJ Антон «ТонІк» Батурин.

    Склад: ТНМК-2000:

    Олег «Фагот» Михайлюта — вокал, аранжування

    Едуард «Діля» Приступа — вокал

    Олександр «Фоззі» Сидоренко — вокал

    Костянтин «Котя» Жуйков — бас

    Ярослав «Ярік» Верьовкін — гітара

    Віктор «Вітольд» Корженко — барабани

    Антон «ТонІк» Батурин — DJ

    Влітку 2000 року почалися зйомки наступного відео — "А море де?" — каверу на геніального Челентано. З появою цієї пісні пов'язана окрема історія — у 98 році у музичного журналіста Віталія Бардецького з'явилася ідея збірки «Українські версії класичного диско». ТНМК зробили «Бомбіні» на Мірей Мат'є. Проект пригальмував, «Бомбіні» увійшли до альбому «Зроби мені хіп-хоп». Тоді було написано «А море де?», але збірка украї нських диско-каверів так і не вийшла.

    А пісня стала однією з перших, написаних для альбому «Нєформат». Як і більшість платівок ТНМК, «Нєформат» писався дуже довго. Запис розпочався у 99ому,

    2001.

    а закінчився навесні 01го. В ньому вперше з'явилися фьючеринги — Міхей, Ніна Матвієнко. В скітах поряд з канонічним Арнаутовим було використано класику від Леся Подерв'янського та Миколи Гоголя.

    Альбом значно відрізнявся від гумористичного циклу «Село і люди», на якому базувався «Зроби мені хіп-хоп». Група зрозуміла, де опинилася. Невипадково платівка починається з провокаційної «По радіо співали москалі», а закінчується злою «По барабану». Важко лишатися позитивним у негативному середовищі.

    Назва «Нєформат» в першу чергу є реакцією на ситуацію в украї нському медіа-просторі тих часів. Перебуваючи після «Червоної Рути» в піднесенні, ТНМК зіткнулися з неприйняттям медіа, в першу чергу — ФМ-простору. Тому «По радіо співали москалі» — просто констатація факту.

    Поки кліп «А море де» монтувався і перемонтовувався, вийшов зовсім інший ролік — "По барабану". Це кліп-трейлер першого офіційного сайту, який протягом 2000 року малював Євген Санніков. До тих пір існувало декілька фан-сайтів.

    Прем'єра відбулася 16 лютого 2001 року. Дуже приємним визнанням його якості стали дві премії — «Дизайн року-2001» та «Кращий музичний сайт року», який www.tnmk.com отримав на Першому Украї нському Інтернет-Фестивалі.

    У травні вийшов кліп «А море де?», але група жадала відео принципово іншого рівня, тому восени 2001 року було відзнято ще 3 кліпи. В кожного з них своя доля. Як завжди в цій групі, непроста.

    "Восени" було притримано на осінь наступного року, "люба Люба" мав вийти у грудні, але монтаж нікому не сподобався, тому його переробляв Віктор Прідувалов, і переробив, але в січні. Сталося так, що майже одночасно вийшов "ПоRAPалося серце", що призвело до деякої плутанини.

    Під кінець року вийшов нарешті і ”Нєформат”, доля якого півроку вирішувалася в переговорах з лейблом «Воля Музика». Тим часом в новорічному ефірі відбулася прем?єра різдв?яної «Той, хто…», яка увійшла вже до наступної платівки.

    2002.

    На початку року розпочалася паралельна робота відразу над двома платівками — наступною номерною та збіркою реміксів & римейків ”ReФорматЦія”. Для цього альбому були записані треки з групами 5nizza та Я и друг мой грузовик. Влітку було вирішено, що першою вийде «ReФорматЦія».

    Група багато грала, поєднуючи open-air в Украї ні з клубними виступами в Москві. Також можна відзначити перший виступ в Польщі — у Вроцлаві.

    Віктор Прідувалов перемонтував «ПоRAPалося серце» на ремікс Фагота "ЖуПан" та працював над «Восени», який вважається кращим кліпом ТНМК і одним з найсильніших відео в історії української музики.

    Як і планувалося, кліп вийшов на початку осені. В той же час телеканал «Enter» запропонував групі зробити документальний фільм про історію ТНМК. Так розпочалася робота над довгобудом «ШоПопалоШоу».

    2003.

    То був рік незвичних проектів та надзвичайних концертів. На початку березня вийшла платівка «ReФорматЦія». Трохи пізніше відбувся прем?єрний показ двох перших частин документального фільму «ШоПопалоШоу».

    У квітні група зіграла ексклюзивний акустичний концерт «Ноу Кіпіш». Спеціально для цього було запрошено декілька сесійних музикантів:

    Григорій Махно («Second Breath») — губна гармоніка;

    Льопа Тарасич («Схід-Sіde») — фортепіано;

    Салман Огли («Мандри») — перкусія;

    Олесь Журавчак — сопілки;

    Влітку група записала декілька треків для нового альбому та визначилася з його назвою — «Пожежі міста Вавілон». Серед нових пісень були «Вода» та «Вавілон», які обрав Віктор Прідувалов для свого дебюту в кіно — фільму «Весілля Барбі».

    У серпні група знялася в цьому фільмі, виконавши «Воду» на подвір'ї Баузького замку під Ригою.

    А 18 вересня було зіграно спільний концерт з Схід Side в клубі «44», під час якого було записано концертну платівку «Jazzy». До кінця року було дописано «Пожежі міста Вавілон»,

    2004.

    проте вони вийшли лише на початку червня — група чекала відео на «Воду», яке через технічні негаразди ледве зовсім не зникло.

    Рік почався з фіналу конкурсу на кращий малюнок до обкладинки нового альбому. Переміг художник Дмитро Гапчинський. Альбом був готовий, почалися переговори, тим часом Фоззі та Діля дописували свої дебютні сольні платівки, відповідно, MetaMoreFozzey та НеДіля.

    У травні був готовий перший в історії гурту максі-сингл ”Вода/L’eau”, який став украї но-французьким. Група готувалася до турне по Франції і записала декілька франкомовних версій свої х пісень. До синглу увійшов також ексклюзивний дует ТНМК&5nizza «En Automne».

    Червень вийшов найбільш насиченим місяцем в історії ТНМК. Вийшла «Вода», потом дебютний «НеДіля», команда ТНМК виступила в легендарному шоу «Ключи від форту Байар» та нарешті стартували ”Пожежі міста Вавілон”. Акустичний концерт-презентація в киї вському клубі «Бабуї н» багатьма вважається чи не найкращим живим виступом ТНМК.

    Далі був французький тур, потім — феноменальний (чесно) концерт у Харкові на Новых домах та… вихід Ділі зі складу групи. Він вирішив сконцентруватися на власному проекті "НеДіля". Останній його виступ у складі ТНМК — «Пісні Свободи», 18 вересня, Європейська площа Києва. Наступного дня у Кіровограді група грала вже без нього.

    Лишаючись у дружніх стосунках, група побажала Ділі удачі і завжди рада витягнути його на сцену під час гарного концерту=)

    Потім були зйомки у фільмі ДАЇ, який транслювався по всій краї ні на уроках з правил дорожнього руху та чергова кліпова атака. За декілька тижнів у Львові з режисером Тарасом Химичем було знято ”Та Ти Шо” та ”Арешт”. А у Києві Фагот пригадав режисерське минуле і зняв "En Automne" з 5nizza.

    Першим стартував «Арешт», далі — «En Automne». Тієї осені вийшло ще дві платівки — ТНМК & Схід Side ”Jazzy. Live in 44” та ”MetaMoreFozzey”. Отож: максі-сингл, номерний альбом, який визнано платівкою року (music.com.ua), лайв та дві сольні платівки, чотири кліпи. Гарний був рік.

    2005.

    Пам'ятаєте роздуми про магічне число 7? З початку року до складу ТНМК офіційно увійшов піаніст Олексій «Льопа» Саранчин і група відразу почала готувати новий альбом. Це був перший випадок, коли між номерними платівками ТНМК минуло менше двох років.

    У лютому група випустила веселий та насичений кліп «Та Ти Шо», потім Віктор Прідувалов змонтував з відео французьких гастролей кліп ”ТІкаю” з платівки «Jazzy». Прем?єра кліпу відбулася на презентаційному концерті 12 квітня у киї вському Молодому Театрі.

    Навесні було записано два неочікуваних дуети: «Нет ничего хуже» з Віа ГРА та безсмертна «Червона Рута» з Софією Ротару. Тоді ж ТНМК почали на студії «Lemma» запис наступної номерної платівки. Її вирішили назвати «Сила». Однойменна пісня була написана у Франції, теж саме стосується і пісні «Забув», яку було записано та презентовано першою.

    Червень відзначився завершенням більш ніж семирічної співпраці з продюсером Олексієм Яковлєвим. Причина проста — різні погляди на розвиток групи. З вересня ТНМК консультує продюсерська агенція «&Artists».

    У липні Фагот, Тонік та Фоззі знялися в епізоді у фільмі росіянина Руслана Бальтцера «Ненасітні». Влітку група щільно поєднувала запис з гастролями, «Сила» була готова на початку вересня. Як і «Зроби мені хіп-хоп», цей альбом був без дуетів.

    Спочатку вийшов максі-сингл ”Забув”, однойменний кліп знімав Віктор Прідувалов, причому замість камери використовувався мобільний телефон Nokia N-90. Перший кліп в історії, між іншим…

    Наступне відео, Гранули, знімав в Санки-Петербурзі російський режисер Олександр Ігудін. Одночасно з його прем?єрою вийшов альбом ”Сила”. За результатами опитувань (music.com.ua, uaformat.com, ter-a.com) став платівкою року.

    2006.

    До «ШоПопалоШоу» додається третя частина — на нею працює режисер Кадім Тарасов. Той рік запам?ятався рекордною кількістю концертів, група зіграла більш, ніж на 10 фестивалях в Украї ні та Росії. Щодо звукозапису, то в той період це в основному усілякі кавер-версії для телебачення. Люди звідти просто хворі на кавери. Серйозно.

    У квітні на церемонії «ShowBizAward» група стала кращою в номінації «Hip-Hop and R&B». Влітку Фагот озвучив Джонні Деппа у других Піратах Карибського моря, група відзняла два кліпи — ”Відривайся” (до фільму «Ненаситні») та ”Молодець”, який став першою анімаційною роботою такого рівня в Украї ні.

    Потім Ф&Ф записали серію радіоуроків Бі-Бі-Сі «Рок-Англійська з ТНМК» та взяли участь в озвучці мультфільму «Теркель та Халепа», записавши також два треки до нього — Хто ти такий та «Паранойа». Симбіоз обох пісень вийшов у якості рекламного кліпу до мульту. Цю тему продовжив Фагот, озвучивши одного з пінгвінів у стрічці «Веселі Ніжки».

    Восени вирішили відсвяткувати десятиріччя нашої ери, підготувавши ювілейне шоу «10 сезонів ТНМК». Це сталося 30 листопада. Спеціально до цієї події було перевидано всі альбоми з ексклюзивними бонусами в серії «Limited Edition». На святковому концерті було також презентовано новий спільний трек «Моя мама…», записаний разом з давнім товаришем групи Сергієм Сівохою. Прямо на сцені група отримала Золотий Диск від Moon records — «Сила» стала золотою, її наклад склав 55 тисяч примірників.

    Приблизно тоді ж вийшов і другий сольний альбом Фоззі — ”Mono MetaMoreFozzey”. А в останні дні року були видані два DVD: ” Танок на майдані Кон?о. Віdeокліпи”з усіма кліпами гурту та довгоочікуваний ”ШоПопалоШоу. Історія ТНМК в трьох частинах” .

    2007.

    Ювілейну тему продовжено і в наступному році — відбувся конкурс на відбір треків для збірки «Golden Hits», наступним кроком стане платівка «ReФорматЦія-2», до якої увійдуть найкращі переробки перспективних музикантів та діджеї в.

    18 лютого презентований «Молодець», Фагот став голосом Джека Горобця і в третіх «Піратах».

    Протягом року йшла підготовка до виходу альбому «ReФорматЦія 2», який став наймасштабнішим релізом в історіїгрупи. Але і до завершення роботи над цим гігантом подій вистачало.

    У квітні група записала саундтрек до роліка-презентації спільної заявки України та Польщі на проведення чемпіонату Европи з футболу-2012, у травні нарешті зіграли в Івано-Франківську (це був останній обласний центр України, в якому ТНМК жодного разу не грали, тож, після цього білих плям на карті України не лишилося=)

    Тоді ж дирекція найбільшого у Центральній та Східній Європі фестивалю «Sziget» обрала ТНМК для виступу від України. Група почала роботу над абсолютно новими піснями, які увійдуть до наступної номерної платівки, вихід якої відбудеться після випуску альбому «ReФорматЦія-2».

    У червні група випустила перший офіційний бест — платівку «ТНМК — Golden Hits, Vol.1» та презентувала свій новий офіціальний сайт, на якому ви зараз й перебуваєте… Водночас був представлений і wap-портал wap.tnmk.com

    У липні вийшов кліп-ремікс на пісню ТНМК vs Бангі Хеп — Гранули-міх, перший сингл з альбому реміксів та римейків «ReФорматЦія-2». В той час група записала старовинну народну пісню «Пливе човен» для проекту реінкарнації стрілецьких пісень — збірки «Українська Патріотична Пісня», ініціатором якої є Олег Скрипка.

    У серпні група зіграла на «Sziget», цей виступ можна сміливо вважати головною подією року. Враження від концерту — ось тут та тут. Спеціально до цієї події група випустила ексклюзивні футболки, які отримали лише ті, хто був на концерті.

    В останній день літа Вітольд став батьком, на світ з'явився перший конголезький хлопчина Жорік Корженко!

    У вересні Фоззі дебютував з власною авторською колонкою на найбільшому українському футбольному порталі — football.ua. Пізніше вона трансформувалася у його футбольний бло?.

    Весь цей час тривала підготовка до зйомок наступного відео — кліпу «Мушу йти». Після пошуку режисера група зупинилася на кандидатурі Фагота. Часу не було, тому Фагот пригадав, як це робиться і спільно з компанією FX Film — до бою. Оператором кліпу став Слава Пілунський, який у минулому багато разів співпрацював з групою (один «Восени» багатого коштує).

    Це відео стало найдорожчим кліпом ТНМК — 3 знімальних дні, Крим, Київ. Прем'єра відеокліпу «Мушу йти» відбулася 11 листопада.

    У жовтні відбувся Djuice Music Drive Tour, під час якого група затоваришувала з чудовими Apollo 440, на концерті в Одесі це закінчилося спільним виконанням незабутньої «Stadium Parking Lot».

    Також того ж місяця група стала обличчям першого українського Інтернет-мессенджера «Балачки», а ось тут з'явився бло? «ТНМК рекомендує», де учасники групи діляться своїми враженнями від новоїмузики, книг, фільмів, ігр т.і.

    27 та 28 жовтня група взяла участь в ювілейних концертах Софії Михайлівни Ротару у Кремлевському палаці в Москві, після чого Фагот попрямував до Австралії, де в місті Перт разом з програмою «Вищий пілотаж» («Новий Канал») був присутнім на етапі чемпіонату світу «Red Bull Air Race» з вищого пілотажу на спортивних літаках.

    Група записала нову пісню «Своє борони» для проекту телеканалу «1+1» «Зірки в армії», зйомки відбулися в Хмельницькому, в десантному полку. Тим часом режисер Кадім Тарасов закінчив монтаж документального фільму «ШоПопалоШоу-Sziget» з циклу «історія ТНМК». Прем'єра відбудеться на початку 2008 року.

    Тоді ж Ф&Ф взяли участь у запису аудіокниги давнього друга ТНМК — арт-директора московського клубу «Китайський льотчик Джао-Да» Ірини Седової. Вона видала збірку віршів «Я продаюсь», додавши до неїдиск, на якому вірші читають друзі-музиканти.

    На початку грудня альбом «ReФорматЦія-2» був готовий за виключенням треку Les Poupées Олега Скрипки. Паралельно стало ясно, що рекординг, з яким група домовилася, не встигне надрукувати диски до Нового року. Можна було презентувати платівку, але у магазини вона б потрапила лише після 15 січня. Тому випуск альбому було перенесено на початок наступного року, ще й Les Poupées поспіли. Взагалі назбиралося більше 30 треків, тому вирішено було випустити диск «ReФорматЦія-2», а другу частину, «ReФорматЦія-2.2» чекає незвична доля…

    Все це відбудеться вже у 2008му. Далі буде…

     

     

    ТНМК випустив ровий альбом "GOLDEN HITS VOL.1" туди найкращі пісні,типу "МОЛОДЕЦЬ","ЗРОБИ МЕНІ ХІП-ХОП","ГРАНУЛИ","ВОДА","ТА ТИ ШО","ІВО БОБУЛ" та багато інших перлів...

    На мою думку альбом классний)він розповідає нам історію гурту,заставляє поринути в спогати,прослухати найкращі хіти)

     

    та чи значить,що коли гурт випускає альбом типу "зе бест",що це кінець популярності...?

     

    дізнатись більше про Танків,скачати музику,кліпи можна на сайті http://www.tnmk.com.ua/ukr/news/

     

    не мертве те що в вічності живе....зі смертю часу й смерть помре...
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Гість
    Ця тема закрита для опублікування відповідей.
    ×
    ×
    • Створити...

    Важлива інформація

    Використовуючи цей сайт, Ви погоджуєтеся з нашими Умови використання, Політика конфіденційності, Правила, Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань..