Перейти до змісту
  • Загальні розмови
  • Новий трамвай для Києва


    Рекомендовані повідомлення

    Сучасний громадський транспорт нового зразка курсуватиме столичними вулицями вже наступного року

     

    Київський міський голова Леонід Черновецький презентував киянам трамвай майбутнього, який виготовила фірма «Siemens». Сучасний громадський транспорт нового зразка курсуватиме столичними вулицями вже наступного року. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

     

    «Одне з наших основних завдань – створення умов для безпечного, зручного та комфортного пересування киян громадським пасажирським транспортом. А враховуючи містобудівні особливості планування нашого міста, недостатню пропускну спроможність вулиць, в першу чергу ми приділяємо увагу розвитку швидкісного наземного рейкового електротранспорту, тобто трамваю. На жаль, попередньою владою трамвайне господарство міста було практично зруйноване, лівобережна та правобережна частини міста були роз’єднані – це була помилка, яку ми зараз виправляємо. Востаннє трамвайний рухомий склад поповнювався у 1994 році. Сьогодні ми розпочинаємо співпрацю з поважною компанією Siemens, вже готова умова, яка передбачає виробництво трамваїв європейського зразка в Києві», - сказав Леонід Черновецький.

     

    Він розповів, що до кінця 2008 року на реконструйованій лінії швидкісного трамваю будуть курсувати нові модульні трамвайні вагони з низьким рівнем підлоги (на 58 сантиметрів нижчим від тих вагонів, що використовуються зараз). Сучасний трамвай, виготовлений за технологією Siemens буде швидкісним, безшумним, економічним, з високим рівнем комфорту та безпеки для пасажирів і водія, доступним у користуванні для всіх категорій пасажирів.

     

    «Рух трамваю взагалі не буде спричиняти незручності для мешканців Києва, що живуть поряд з маршрутом слідування– нова технологія, за якою проходить реконструкція колії, робить рух вагонів практично безшумним», - підкреслив мер.

     

    Він додав, що завдяки низькій підлозі скорочується час обміну пасажирів на зупинках, що дозволяє прискорити швидкість сполучення. Новий рівень комфортності пасажирських перевезень характеризується також дизайном салону, зручними сидіннями, тонованими вікнами, досконалою вентиляцією. Вагони облаштовані місцями для інвалідних колясок та пандусами для їх заїзду. Крім того є можливість кондиціонування повітря влітку та належний обігрів взимку. Трамвай оснащено електронною системою інформування пасажирів. Завдяки сучасній підвісці вагони рухаються плавно та безшумно, а висока маневреність дозволяє прокладати маршрути навіть вузькими вулицями.

     

    Безпеку пересування цим новітнім трамваєм забезпечує ряд сучасних систем: система телевізійного нагляду за станом дверей і посадочним майданчиком; за допомогою бортового комп’ютера здійснюється діагностика роботи обладнання та автоматичне керування рухом. У вагонах зручні та безпечні двері, а також надійні гальмівні системи.

     

    За інформацією, що надав перший заступник голови КМДА Денис Басс, для столиці заплановано виготовити вагони з трьома секціями (місткістю 260 пасажирів) та з чотирма секціями ( 320 пасажирів). Максимальна швидкість такого трамвая сягає 70 кілометрів на годину. Нові вагони вдвічі довші за вагон метро. Фахівцями КП «Київпастранс» та фірми «Siemens» розроблена концепція побудови сучасного вагона, адаптованого для Києва. Це модульний трамвай спільного виробництва, вартість якого буде на 40% нижчою, ніж вартість його зарубіжного аналога.

     

    «Нові трамваї ми запустимо після завершення реконструкції лінії швидкісного трамваю. Наразі завершено перший етап реконструкції на ділянці від вул. Старовокзальної до площі Перемоги довжиною 1,6 км. Ремонтні роботи на другій ділянці, від Кільцевої дороги до Гната Юри, довжиною 3,2 км., будуть завершені до серпня 2008 року», - сказав Денис Басс.

     

    За його словами, повна реконструкція лінії швидкісного трамваю завершиться у 2009 році і дасть можливість скоротити дорогу для автомобільного транспорту з центру на Борщагівку (зникне необхідність маневру на Повітрофлотському шляхопроводі). Загальна затверджена вартість реконструкції сягає майже 423 мільйонів гривень, з яких 120 мільйонів – інвестиційна складова, за рахунок якої будуватимуться та оснащуватимуться станції.

     

    «Я думаю, що 2012 року, коли ми прийматимемо в Києві футбольних вболівальників з усіх країн Європи, ми продемонструємо звичні для європейців умови пересування, як громадським так і приватним транспортом, на столичних автошляхах», - наголосив Леонід Черновецький.

     

     

     

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Жду-не дождусь, чтоб покататься...
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Побистрей бы уже,хочется поездить на учобу на новом трамвае :blush200:
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Эти трамваи не для нашего народа).

    Интересно скоко отмыли бабла на этих трамваях?

    ENJOY THE SILENCE...

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    и сидения расположены так что много места занимают
    http://city.brovary.net/portal/uploads/1185377367/gallery_1199_895_7055.jpg
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Прикольный трамвайчик =) Но они быстро износятся, эти трамваи, наши бабки с корзинами, тачками, бомжи, алкаши - трамвайчикам жопа.
    _|Torgmash|_
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    В голове сразу возник вопрос: Это для какой страны трамвайчик? =) Уж слишком он непрактичен для нас.
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    В таком трамвае нужен фейс контроль

    Молодость - прекрасное время, когда нет ни профессии, ни прав, ни денег. Только сексуальная ориентация.©

     

    Нужно быть собой , все другие роли уже заняты и не интересны ......

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    дизайн трамвайчика хорош,только его хватит так месяца на 3,разве что их пустят только поцентру,а на борщаговку и на троещину врят ли
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    видно явно не наша страна разрробатывала эту модель
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    трамвайчик супер,правда будет жалко его и мерию Киева,поскольку каждое утро и вечер его там испачкают,всё поломают!
    http://city.brovary.net/portal/uploads/1207686604/tn_gallery_2444_1288_10852.jpghttp://city.brovary.net/portal/uploads/1206901132/tn_gallery_2444_1288_33231.jpghttp://line.romanticcollection.ru/au/2_21av_469293C0_RyPzaPruljm_0.gif
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Нада трафик розрядить у киеве чтоб все работало норм, ато везде пробки.
    The Fighter .
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    дизайн трамвайчика хорош,только его хватит так месяца на 3,разве что их пустят только поцентру,а на борщаговку и на троещину врят ли

     

    і навіщо читати далі назви теми? правда?

     

    низька підлога - ось реальна перевага

    Старість це не мудрість, старість це паскудство і біль. К.П. Степанков.

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    нафиг нужны те трамваи, это тупо пенсионерский транспорт, они ж привязаны к рельсам, чтото не так - и стоит вся линия, надо сковыривать все трамваи и пускать троллейбусы - и экологично и объехать сможет препятствие.
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Трамвайчик то класный,но явно не для Украины
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Трамвайчик то класный,но явно не для Украины

     

    я с тобой не согласен! Наша страна стаёт комфортабельной, современной, продвинутой и начинать нужно с мелочей, трамвайчики ,например.Но этот трамвай через недельку розресуют так, что он будет очень похож на нашы "современные"
    Impossible is nothing
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    нафиг нужны те трамваи, это тупо пенсионерский транспорт, они ж привязаны к рельсам, чтото не так - и стоит вся линия, надо сковыривать все трамваи и пускать троллейбусы - и экологично и объехать сможет препятствие.

     

    мля чувак у тебя ник такой, а ты полностю ему не соответствуеш, ты наверное в Киеве не разу не был, что такое говориш про троли.

    Трам-дорогу полностю переделают, трамы пустять все новые, современные, нефига ламаться не будет. Всё будет ездить бесшумнее, быстрее и ламаться не должно. Короче я могу этот "тупо пенсионерский транспорт" сравнить с ещё одним по твоим словам таким же самым транспортом - метро. Часто ламаеться? Одни пенсионеры там ездят? Ты бы сначала головой думал, а потом писал. На том маршруте, где пустят этот трам будет своя дорога и по ней тачки не будут ездить.

     

    А теперь на счёт тролей, если уже судить по твоей логике, то нада всё на автобусы сковыривать, так как троль хрен что объедет, разве что мелкую аварию. Да и воще посуди башкой, у трама своя дорога и он не стоит в пробках, а теперь поедь на лыбидскую в вечерний час пик и посотри как там стоят и маршрутки и автобусы и троли.

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    нафиг нужны те трамваи, это тупо пенсионерский транспорт, они ж привязаны к рельсам, чтото не так - и стоит вся линия, надо сковыривать все трамваи и пускать троллейбусы - и экологично и объехать сможет препятствие.

     

    а тролейбуси теж "прив'язані" :bye:

    екологічніші? чим?

    Старість це не мудрість, старість це паскудство і біль. К.П. Степанков.

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    а я чув недавно що хочуть побудувати підземний трамвай...(назразок метро)

    -----------------------------------------------------------


    "Ад - ето иные" Сатр


    -----------------------------------------------------------

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Эти трамваи не для нашего народа).

    Интересно скоко отмыли бабла на этих трамваях?

     

    Почему не для нашего народа?

    Трамваи норм. Вместимость тоже. Да и сломать не просто.

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    На картинке трамвайчик симпатичный. Нужно увидить на свои глаза.

    http://torrent.brovary.net/themes/TBDev/images/logo.gif http://city.brovary.net/portal/journal/uploads/j1758_1210876203.gif

    http://city.brovary.net/portal/uploads/1220553186/gallery_4881_27_1160.jpg - 490576943

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    да трамваи красивые, да ещё и СИМЕНС, думаю трамваи уних лутше, чем телефоны :laugh:

    но :stop0000: , они не для нашего населения, это же пенсионый дом на калёсах,

    пора уже на монорельс переходить, 21 век на носу...

    Война в крови у каждого мужчины так же как материнство в крови у каждой женщины ©
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Ето трамвай для депутатов.. 100%... Там проезд будет 1000грн.. Там же бомжы безвылазно жыть будут, как в доме на колёсах)

    А если честно то думаю если его и пустят, то только на время проведения Евро-2012, а потом продадут)

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Гість
    Ця тема закрита для опублікування відповідей.
    ×
    ×
    • Створити...

    Важлива інформація

    Використовуючи цей сайт, Ви погоджуєтеся з нашими Умови використання, Політика конфіденційності, Правила, Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань..