Перейти до змісту
  • Кіно
  • Futureshorts


    renard

    Рекомендовані повідомлення

    Груднева програма об’єднує найкращі французькі короткометражки останніх років, а разом з тим – кілька більш давніх, але безперечних фестивальних хітів.

     

    Ви побачите, як "батько" Амелі Пулен Жан-П'єр Жене вперше розповідає про те, що він любить і НЕлюбить; дізнаєтесь, що Іоанну-Павлові не подобаються мажоретки, але смакує горілка; також зможете гомерично пореготати над ?е?ами у виконання П’єра Рішара, заспівати індійських пісень посеред Парижу, спробувати перестрибнути через церкву, взяти участь у кількох детективно-шпіонських пригодах, і нарешті – пройти містичний і сповнений дивовижних пригод шлях з дна колодязя до світла й свободи!

     

    МАЖОРЕТКИ В КОСМОСІ

    [ Des Majorettes Dans L’espace]

    Режисер Давід Фур’є (David Fourier)

    Франція, 1996, 6'

     

    Дмитрові, радянському космонавту зі станції „Союз 27”, подобаються мажоретки. Катрін та Лорану подобається кохатися. Іоанн-Павло любить аеропорти. Венсан любить хлопчиків. Ніхто з них не хоче помирати.

    Вражаюча історія про кохання, гомосексуалізм та СНІД.

     

    Фільм увійшов як флагман до однойменної „гей-збірки” з п’яти французьских короткометражок, де, окрім нього, можна ще побачити дві роботи Франсуа Озона („Маленька смерть” і „Літня сукня”), а також стрічки П’єра Сальвадорі „Момент” та Бруно Роланда „Трохи інакший”. Збірка вийшла у Франції та розповсюджується в Європі.

     

    „Cesar” за „найкращий короткометражний фільм”; Приз Британської академії кіно і телебачення за „найкращий короткометражний фільм”; приз за „найкращий короткометражний фільм” у категорії „комедії” на фестивалі Aspen Shortsfest (Колорадо, США); приз за „найкращий міжнародний короткометражний фільм” на МКФ у м. Корк (Ірландія); 2-га премія за „найкращий короткометражний фільм” на Дрезенському МКФ; Премія Ойленшпігеля на Міжнародному фестивалі короткометражного кіно в м. Обергаузен (Німеччина); Приз глядацьких симпатій на МФКК в м. Упсала (Швеція); а також учасник фестивалю „Молодість” (Україна) та ін.

     

     

     

    ДРІБНИЧКИ

    [FOUTAISES ]

    Режисер Жан-П’єр Жене (Jean-Pierre Jeunet),

    автор стрічок „Делікатесси”, „Амелі” та

    „Місто загублених дітей”

    Франція, 1989, 7’15

     

    Домінік Пінон („Делікатесии”) наводить глядачам різні приклади того, що він любить і нелюбить.

    Ностальгічний лейтмотив із „тонкощів” життя, який червоною ниткою пройшов крізь легендарну стрічку про дивовижну долю Амелі Пулен.

     

    Цей маленький сюрреалістичний діамант зараз уже моментально впізнається як частина кінематографічного кольє Жана-П’єрра Жене, а точніше – як попередник його стрічок „Делікатеси” та „Казкова доля Амелі Пулен”. Виразний стиль Жене, а особливо те, як обережно і непомітно він вводить глядачів до фантазійного світу своїх персонажів, неможливо не впізнати! Окрім того, всі ці три стрічки зв’язує актор Домінік Пінон, чиє ?умове обличчя здатне пройти кріз найдивовижніші перетворення.

    Джеймс Траверс

     

    „Cesar” за „найкращий короткометражний фільм”.

     

     

     

    ДІАЛОГ ГЛУХИХ

    [ DIALOGUE DE SOURDS ]

    Режисер Бернар Нуер (Bernard Nauer)

    Франція, 1985, 9 хв. 30 сек.

    За участі П’єра Рішара

     

    Старший із братів Серебо паралізований, а молодший – сліпий. Щойно вони виграли приз – казкову подорож на одну особу. Але хто з них мусить поїхати?

     

    Був номінаваний на премію „Cesar” як „найкращий короткометржаний фільм”.

     

     

     

    КОЛОДЯЗЬ [ Le PUITS ]

    Режисер Жером Бульб (Jerome Boulbes)

    Франція, 1999, 8'21''

     

    Маленьке схоже на мишу створіння, яке живе на дні колодязя, здійснює подорож на газовій кулі, що піднімається вгору... Дивовиижна метафора шляху з самого дна — до свободи.

     

    „Найкраща анімаційна страчка” на Міжнародному фестивалі короткометражного кіно у Клермон-Ферані; номінація на „Cesar” у категорії „найкращий короткометржаний фільм”.

     

     

     

     

    БАЙ-БАЙ

    [ BHAI-BHAI ]

    Режисер Олів’є Кляйн (Olivier Klein)

    Франція, 2005, 19'55''

     

    Чарівний юнак Де?оль – нелегальний іммігрант із Індії. Французька влада хоче його депортувати. Але індійські мюзикли сумними не бувають.

     

     

     

    КОРОВА, ЯКА МРІЯЛА ПЕРЕСТРИБНУТИ ЧЕРЕЗ ЦЕРКВУ [ La Vache Qui Voulait Sauter Par-Dessus L’eglise ]

    Режисер Ґійом Кассе (Guillaume Casset)

    Франція, 1997, 7’18

     

    Вигадливий фермер створив автоматизовану модель ферми. В той час як роботи доглядають за яйцями та молочними продуктами, він залицяється до гарненької дівчини, яка відпочиває неподалік. Але одного ранку все йде шкереберть: голодний таракан зжирає комп’ютерну мережу, курки повстають, роботи виходять з ладу... Корова використавує цей хаос для втілення своєї давньої мрії: перестрибнути через церкву.

     

    Спеціальна згадка „Найкраща анімаційна стрічка” на Дрезенському МКФ; номінція на „Cesar”; учасник МКФ у м. Алгарве (Португалія).

     

     

     

    ПРИСУТНОСТІ [ PRESENCES]

    Режисер Патрік Лекомт (Patrick Lecomte)

    Франція, 2005, 10'50''

     

    Молодий хлопець вривається до кімнати, забирає пару ключів і шкіряну куртку та тікає на скутері, який краде з гаражу. Жінка вибігає з дому та намагається його відшукати...

     

     

     

    ВАЛЕНТИНО, Я КОХАЮ ТЕБЕ [ VALENTINO, I LOVE YOU ]

    Режисери Жан-Поль Гуссон та Жан-Франсуа Шірон (de Jean-Paul Husson & Jean-Francois Chiron)

    Франція, 1991, 13'

     

    Шалена шпіонська історія з гонитвою на суперкарі крізь гірський серпантин, маніакальним викрадачем авто і красивою жінкою.

     

    Приз глядацьких симпатій на Першому європейському кінофестивалі у м. Анжер (Франція)

     

     

     

    ЄДИНИЙ ТАРИФ [ TARIF UNIQUE]

    Режисер Александр Коффр (Alexandre Coffre)

    Франція, 2004, 6'09''

     

    Про випробування підлітків, котрі живуть своїм власним особистим життям, аж раптом змушені відбиватись від батьків у стані істерики на виході з кінотеатру.

     

     

     

    Можна побачити:

     

    30 листопада - 3 грудня

    кінотеатр "Баттерфляй-Ультрамарин"

    вул. Урицького, 1-А

    (ст.м. "Вокзальна")

    тел: 206-03-70

     

    4 грудня - 4 січня

    кінотеатр "Жовтень"

    ул. Константинівська, 26

    (ст.м. "Контрактова площа")

    Тел.: 059, 417-30-04 (адміністратор),

    417-27-02- бронювання квитків

    Автовідповідач: 205-59-5

    ~

    Массовый век порождает массового человека (с) Д.Томас

    ~

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    • 1 місяць через...

    Future Shorts відкривають новий сезон року 2007-го одразу на захмарній швидкості!

     

    РАНДЕВУ C’ETAIT UN RENDEZ-VOUS

    Франція, 1976

    Реж. Клод Лелюш (Claude Lelouch)

     

    Жодного монтажу, жодних трюків, жодних каскадерів: напружений високошвидкісний автомобільний райд Клода Лелюша вулицями Парижу немає аналогів у світовому кнематографі.

     

    „Спеціальна згадка” на Краківському міжнародному кінофестивалі 1977 року.

     

    ? Фільм було знято одним кадром, без жодних спецефектів або дублерів. За кермом сидів безпосередньо сам режисер.

     

    ? Ідея стрічки прийшла до Клода Лелюша після того, як для зйомок іншого фільму він винайняв гіроскопічний стабілізатор для кінокамери.

     

    ? Картина триває трохи більше 8 хвилин. Це зумовлене технічною необхідністю: одним кадром можна зняти не більше 10-ти хвилин – стандартна довжина одного рулону кіноплівки.

     

    ? До недавнього часу не було достовірно відомо, хто керував машиною під час зйомок, і яка, власне, була машина. Роками різні джерела висували суперечливі версії: казали, що пілот Ф1 керував Le Mans Matra 675, Ferrari 275 GTB або Alpine A110. Але нещодавно, у березні 2006 року, Клод Лелюш оголосив на своєму офіційному веб-сайті, що за кермом був він особисто, і що це був його власний Mercedes 450SEL з двигуном V8 6.9.

     

    ? Незабаром після першого показу короткометражки Лелюша було заарештовано за порушення правил дорожньог о руху, але незабаром відпущено без жодного покарання.

     

    ? Маршршрут, задіяний у фільмі, складає 10.42 км (6.48 милі). Водій проїхав цей шлях за 7 хвилин 57 секунд з середньою швидкістю 78 км/год (48.86 милі).

     

    ? Відповідно до неданьої заяви режисера, він їхав на власному Мерседесі, але під час дублювання використав звук від Ferrari 275GTB, щоб створити відчуття більшої швидкості. Підрахунки кількох незалежних груп експертів демонструють, що машина не розвивала швидкість більше, ніж 140 км/год (85 миль), що відповідає останнім словам режисера.

     

    ? Окрім Лелюша, під час фільмування в машині знаходилось іще 3 людини.

     

    ? Був задіяний єдиний спостерігач на „сліпому” перехресті біля Лувру. Як виявилось потім, навіть у разі небезпеки спостерігач не зміг би повередити водія – його рація не працювала.

     

     

     

    ЩАСЛИВЧИК LUCKY

     

    Реж. Неш Еджертон (Nash Edgerton)

    Австралія, 2005

     

    Щасливчик приходить до тями – зв’язаний по руках і ногах – у багажнику автомобіля, що мчить на повній швидкості. Триллер відомого каскадера Неша Еджертона – це адреналінова гонитва від самого початку й до кінця.

    2-й приз фестивалю Tropfest.

    Неш Еджертон працював каскадером у найнебезпечніших трюках десятків голівудських стрічок, серед яких: всі три „Матриці” (у першій – дублер Миші), „Місія неможлива-2” (дублер Домініка Парсела), „Зоряні війни: Атака клонів” та „Помста Ситхів” (дублер Івана МакГрегора).

     

     

     

     

     

    ХІЧКОК HITCHCOCK [Phoenix Foundation]

    Реж. Рубен Сазерленд (Reuben Sutherland)

    Великобританія, 2005

     

    Під музику Phoenix Foundation електричні автомобілі їздять і літають різними площинами на противагу забрудненим бензиновими парами дорогам, переповненим повнопривідними авто.

     

    Офіційний сайт Phoenix Foundation: http://www.thephoenixfoundation.co.nz/

     

     

     

     

    МИ ОБИРАЄМО ЧАС WE CHOOSE TIME

    Реж. Xmas (колектив авторів)

    Південна Африка, 2004

     

    Мінімалістична, проте надзвичайно елегантна візуальна фантазія на тему весни.

     

    Приз UIP як „найкращому європейському фільму ”

    на Венеціанському МКФ.

     

     

     

    ДЕНЬ, КОЛИ Я ПОМЕРЛА

     

    Реж. Маріам Кешараж (Maryam Keshararz)

    Аргентина, 2005

     

    Троє підлітків – брат і сестра двійняшки та їхня подруга – перетворюються на дивний любовний трикутник одного спекотного Аргентинського дня.

     

    „Спеціальна згадка” та Teddy Bear на Берлінському МКФ.

     

     

     

     

    ЗСРЕДИНИ INSIDE

     

    Реж: Філіп Хірш (Philip Hirsch)

    Німеччина, 2006

     

    Дивовижна подорож камери крізь воду й ліс слідом за жінкою відтворює її хитке сприйняття, передаючи найтонше мерехтіння свідомості.

     

     

     

    СЦЕНАРІЇ SCENARII

     

    Реж. Флоран Трошель (Florent Trochel)

    Франція, 2006

     

    Кожен – зірка свого власного життя у цій поетичній оді, яка ретельно відтвоює щоденні дії мешканців одного будинку.

     

     

     

    DRUM MACHINE

     

    Автори: Tokyoplastic+the Pancho Plan

    Великобританія, 2004

     

    Відома флеш-анімація, в якій японські барабанщики „кодо” грають на здоровенних барабанах, використовуючи заміст паличок власні голови.

     

     

     

    ПРОСТІ ІСТОРІЇ З МОГО ЖИТТЯ. TALES OF MERE EXISTENCE

     

    Реж. Лев Йільмаз (Lev Yilmaz)

    США, 2005

     

    Серія дотепних анімаційних мініатюр, заснована на делікатних думках і випадках із життя режисера, демонструє те, про що всі думають, але ніхто не говорить,

     

    Офіційний сайт режисера: www.ingredientx.com

     

     

     

     

    М’ЯСО

     

    Реж. Слава Росс

    Росія, 2002

     

    Бути одинокою матір’ю нелегко. Але є речі, які хлопчики воліли б ніколи не знати про своїх матерів.

     

     

     

     

    FUNKY SQUAREDANCE [Phoenix]

     

    Реж. Роман Коппола (Roman Coppola)

    США, 2006

     

    Phoenix доручили Роману створити музичний кліп на їхню пісню Funky Squaredance, з одним „але” – у них на це зовсім немає грошей. Режисер „викрутився” достойно:)

     

    25 — 28 січня

    кінотеатр "Баттерфляй-Ультрамарин"

    вул. Урицького, 1-А

    (ст.м. "Вокзальна")

    тел: 206-03-70

     

    29 січня —

    28 лютого

    кінотеатр "Жовтень"

    ул. Константинівська, 26

    (ст.м. "Контрактова площа")

    Тел.: 059, 417-30-04 (адміністратор),

    417-27-02- бронювання квитків

    Автовідповідач: 205-59-51

    ~
    Еsthetic ? Pleasure
    ~

    -=- фотографирую...обращайтесь -=-

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    • 3 тижня через...

    post-13256-0-60247800-1481637689_thumb.jpg


    Итак, киноманы всей страны наконец-то вслед за нами могут вздохнуть с облегчением.Долгожданный первый DVD-диск короткометражек "FUTURE SHORTS-Французский тариф"-наконец-то вышел, и в эти дни уже появляется на прилавках магазинов.

    источник

    ~
    Еsthetic ? Pleasure
    ~

    -=- фотографирую...обращайтесь -=-

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    FUTURE SHORTS. Пенальті. 8-31 березня




    Лютнева колекція короткометражок від Future Shorts – стрімка й безкомпромісна, немов вирішальний пенальті, та як завжди сповнена переможців міжнародних фестивалів, а головне – яскравих і розважальних міні-стрічок.

    Серед хітів цього місяця слід виділити номіновану на „Оскар” анімаційну стрічку „Хрумтики”, історію кохання й дорослішання „Прагнучи більшого”, сюрреалістичну картину про футбольних вболівальників „Пенальті”, а також кілька свіжих музичних кліпів від наймодніших молодих режисерів.

    А найголовніший сюрприз лютневої програми – анімаційний фільм „НАСТУПНИЙ” (Україна, 2003). Це стрічка молодого, але добре відомого поціновувачам анімації українського режисера Анатолія Лавренишина, лауреата багатьох міжнародних фестивалів, учня Євгена Сивоконя.
    Future Shorts – це пенальті в ворота вашого емоційного життя!
    Думайте інакше, відчувайте інакше – короткометражне кіно створене саме для цього.

    www.futureshorts.com.ua – офіційний сайт Future Shorts в Україні
    http://community.livejournal.com/futureshorts – Живі короткометражки



    НАСТУПНИЙ
    Україна, 2003, 3 хв. 30 сек. Реж. Анатолій Лавринишин

    Світла історія з чорним гумором і лаконічним дизайном про те, як життя може докорінно змінитись протягом кількох секунд.
    Призи за найкращу анімаційну роботу на фестивалях “Etiuda&Anima” (Польща), “BIMINI” (Латвія), „Відкрита ніч” (Україна), приз глядацьких симпатій на фестивалі „Бархатний сезон” (Україна), диплом за „найкращий гумор” на фестивалі „UNICA” (Польща), дипломи фестивалів „Молодість”, Міжнародного азербайджанського кінофестивалю, фестивалю OHNE KOH (Австрія), участь у фестивалях „Крок”, „Пролог” (Україна) та Inter nacional de Curtas (Бразилія).

    Анатолій Лавренишин народився 1980 року в м. Біла Церква. Почав малювати з самого дитинства – свої перші комікси він намалював, коли йому було лише 6 років. У 19 став студентом Державного університету Театру, Кіно і Телебачення імені Івана Карпенка-Карого, відділу „режисура анімації” (майстерня Євгена Сивоконя). Вже друга робота молодого аніматора – „Зяблики та інші” – принесла йому широке визнання в Україні й закордоном.

    Фільмографія: 1999 – „Ніч”, 2001 – „Зяблики та інші”, 2003 – „Наступний”, 2005 – „Блукаючи поміж...”, 2006 – „Ти порожній. Анімаційні епізоди”

    Офіційний вебсайт: www.toll.in.ua



    ПЕНАЛЬТІ / MÁXIMA PENA

    Іспанія, 2005, 12 хв. Реж. Хуаньйо Ґіменез

    Під час місцевої футбольної гри тренер докладає максимум зусиль, щоб привести свою команду до перемоги, замість того, аби бути на батькових похоронах.
    „Спеціальна відзнака журі” на фестивалі в м. Альпіналь та інші.


    ТАТО / DAD

    Великобританія, 2006, 7 хв. Реж. Даніель Маллой

    Чоловік і дружина продовжують вести активне сексуальне життя в поважному віці, викликаючи огиду у власного сина. Але в кого з них проблеми?
    Ви колись бачили 80-річних людей, які займаються сексом? Тілесна відвертість, яка так вражає у цьому приголомшливому короткометражному шедеврі Даніеля Маллойя, надзвичайно тонко збалансована делікатними рухами камери, що пливе вздовж хвилястого моря зморщеної шкіри. В той час як в іншій кімнаті чоловік-переросток, який навряд чи колись полишав поріг власного дому, не може займатись онанізмом через те, що чує крізь стіну, як кохаються його батьки.

    Даніель Маллой вивчав живопис у Лондоні та Нью-Йорку. Його в першу чергу цікавить людська природа, про що свідчать як його живописні картини, так і кінофільми. У 2006 році Даніель отримав премію Британської кіноакадемії BAFTA, „Спеціальну відзнаку” на фестивалі короткометражного кіно в Бресті, приз Calpurnia на незалежному кінофестивалі в Оуренсі (Іспанія), а також визнання публіки і критиків у Санденсі за стрічку „Тато”, а до того неодноразово ставав лауреатом цих та інших міжнародних кінофестивалів.



    ПОРТАТИВНА ВІТАЛЬНЯ
    / PORTABLE LIVING ROOM


    США, 2006, 2 хв. Реж. Рензом Рі??з

    Музика Гаррісона Старра
    Коли маленький хлопчик залишається на вік-енд у будиночку своєї бабці, йому на допомогу пригодить багата уява.
    „Найкращий студентський фільм” на незалежному кінофестивалі SoCal; „Найкращий фільм” на фестивалі Справді коротких фільмів у Чикаго; „Срібна нагорода” за „найкращу драму” на кінофестивалі „Rebel Plenet”; участь у фінальному змаганні за „найкращий фільм” на фестивалі Moondance; „Почесна згадка” на фестивалі цифрового кіно Eureka Springs.


    ВІДКЛЮЧКА / BLACK OUT

    Німеччина, 2005, 29 хв. Реж. Максимільян Ерленвайн

    Тонке дослідження впливу наркозалежності
    на чутливого й талановитого музиканта.
    Ці історія фатального браку кордонів. Гітарист Том Шульц – Доктор Джекіл і Містер Хайд берлінської нічної сцени. Коли занадто чутливий гітарист потрапляє від вплив наркотику, він перетворюється на жорсткого злочинця, який ламає стосунки й життя – в тому числі й своє власне.
    „Найкращий німецький короткометражний фільм 2005 року” на думку Interfilm Berlin; Премія Союзу німецьких кінокритиків за „найкращий короткометражний фільм”; Премія імені Хелени Шварц; „Найкращий короткометражний фільм” на фестивалі в Монтереї; участь в офіційних конкурсних програмах Берлінського МКФ, фестивалів у Карлових Варах, Клермон-Феррані, Торонто, на МКФ „Молодість” у Києві (2006) тощо.



    ХРУМТИКИ / NIBBLES
    США, 2003, 4 хв. 34 сек. Реж. Крістофер Хінтон

    Відтворення реальної історії батька, який повіз своїх синів у рибальську подорож дикими лісами навколо Монреалю. Блискуча анімаційна робота від володаря «Оскара» Крістофера Хінтона є одою радощам сімейних подорожей і потребі постійно щось жувати. Демонструючи фірмовий Хінтонівський гумор і унікальний графічний стиль, „Хрумтяшки” розповідають нам всю правду про радощі подорожей, красу природи і непереборну потребу постійно споживати їжу, покладену в основу всіх сімейних прогулянок.
    Номінація на „Оскар” за „найкращий короткометражний анімаційний фільм”; номінація на премію Британської кіноакадемії BAFTA за „найкращий короткометражний анімаційний фільм”; приз „П’ять хвилин” на фестивалі Bimini за „найкращий короткометражний анімаційний фільм”; „Спеціальна відзнака” на фестивалі короткометражного кіно в м. Альмерія (Іспанія); Приз Журі на фестивалі „Чорна Марія”; номінація на приз Annie (ASIFA Hollywood) тощо.


    ОБІЙМИ ВІТРУ / ABRACO DO VENTO

    Португалія, 2004, 3 хв. Реж. Хосе Мігель Рібейро

    У світі, де залізо змішується з землею, створюючи несподівані міста, вітер вдихає життя поміж листя у вічному колі переродження. Це – обійми вітру.
    Приз за „найкращий анімаційний фільм” на фестивалі анімації в м. Кордоба (Аргентина). www.zeppelin-filmes.pt



    БУДИНОК З ЛИСТЯ
    / LEAF HOUSE (Animal Collective)


    Швеція, 2006, 3 хв. Реж. Філіп Бергер

    Багнюка, птахи, сніг, колоди, дерева, каміння – і трохи магії... Дивне, збочене відео, на яке автора надихнула однойменна композиція гурту „Animal Collective”.



    РЕЛАКС / LE RELAX (Із серії „Паніка в селі”)

    Бельгія, 2003, 5 хв. Режисери Вінсент Патар і Стефан Обієр

    Ковбой не може встояти від забавок із новим масажним кріслом, який може перетворюватись на солярій, джакузі та навіть пекти вафлі.
    www.paniqueauvillage.com


    ПРАГНУЧИ БІЛЬШОГО
    / SEHNSUCHT NACH MEER


    Швейцарія, 2005, 18 хв. Реж. Жюлі Форестер

    Дві дівчинки-підлітка проводять свої зимові канікули в Швейцарії – Італія виявилась занадто дорогою.
    Іуна вирушає на канікули до будиночку своїх батьків разом із подругою Світланою. Незважаючи на початок весни, сонце та знайомство з Мігелем, Іуна погано почувається в місці, котре довгий час уникала. Її спогади призводять до сварки з Мігелем та Світланою та загострення внутрішнього конфлікту.


    КІНГ БУС / BUS KONG

    Велика Британія, 2005, 2 хв. 30 сек. Реж. Ед Хартвелл

    „Розумний” мультик із ненав’язливим політичним присмаком, який досліджує іконографію класичного двоповерхового лондонського автобусу (який англійською називається „routemaster”), Лондона та відомого фільму про гігантську мавпу з прямолінійною та дотепною простотою. Режисер намагається захистити двоповерховий автобус у спробі замінити його на новий одноповерховий автобус „із гармошкою”.
    Учасник проекту „Farewell Routemaster Film Challenge” – збірника із 10 короткометражних стрічок, знятих протягом останнього тижня роботи двоповерхових автобусів у Лондоні в грудні 2005 року.



    ВІДДАНІ ТОБІ / WIR SIND DIR TREU

    Німеччина, 2005, 9 хв. Реж. Майкл Кох

    Натовп вболівальників ФК „Базель” діє в унісон.
    Сюрреалістичний документальний фільм про людину, яка оживляє футбольних вболівальників, вирішуючи, які пісні
    вони співатимуть, як рухатимуться тощо, наділяє фанатів своїми власними емоціями та енергією.
    Премія МКФ кіношкіл у Мюнхені; Приз на найкращу короткометражку від телеканалу „Arte”; Премія „Arri” за „найкращий короткометражний фільм”; Приз журі на фестивалі „Альпінале” (Австрія); приз за „найкращу акторську роботу” акторам фільму на в м. Альмерія (Іспанія).



    РЕАКЦІЯ / REACTION

    Велика Британія, 2004, 3 хв. 35 сек. Реж. Мартін Морріс

    Поетичне зображення сучасного життя в Лондоні.
    www.dazzlefilms.co.uk

    Загальна тривалість програми 98 хв.
    Програма не рекомендується для перегляду особами до 16 р.

    ~
    Еsthetic ? Pleasure
    ~

    -=- фотографирую...обращайтесь -=-

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    • 1 місяць через...

    FUTURE SHORTS. КАЛЯКІ-МАЛЯКІ . 5 квітня - 4 травня

     

     

    маленькі шедеври французької анімації

     

    Квітнева колекція Future Shorts – довгоочікуваний подарунок для закоханих у мультики!

    „Калякі-малякі” – це колекція із восьми маленьких шедеврів французької анімації – витончених, дотепних і несподіваних, як і все французьке кіно.

    Серед представлених стрічок є кілька робіт уже відомих українським глядачам авторів. Так, фестивальний хіт „Вночі” нагадає вам улюблену історію про дівчину із занадто голосним серцем („Трагічна історія з щасливим фіналом”, програма FS „Про особливе”, серпень-2006) португальської режисерки Ре?іни Пессоа, а фінальний акорд березневої програми „Смерть кита” – це ще одна історія про подолання меж від анімаційного гуру Жерома Бульба, чий фільм „Колодязь” (хедлайнер грудневої програми FS „Французький тариф”) знає кожен справжній фан комп’ютерної анмімації!

    Серед нових імен зверніть увагу на француженку Марі Паку та її лаконічну й водночас геніально вичерпну притчу про стосунки жінки й чоловіка „Одного дня”, а також на неймовірно красиву історію про „Дитину припливу” Патріка Деньйо, володаря „Cesara” за „найкращий анімаційний фільм”.

     

     

    ...Чудова програма з восьми анімаційних фільмів, де панує розмаїття та пульсуюче життя жанру, для якого немє нічого неможливого.

    Nouvel Observateur

     

     

    У цій програмі з 8-ми короткометражок дуже багато доброти... фільми дуже різні за походженням і технікою, але всі вирізняються надзвичайною оригінальністю.

     

    Le monde

     

     

    Кожен, хто має очі та смак до графічного й пластичного мистецтва, побачить, що ці маленькі естетичні об’єкти дарують стільки ж задоволення, як ціла художня виставка, і навіть більше, оскільки вони оживають перед нашими очима

     

    Les inrockuptibles

     

     

    Ця пограма багата на несподіванки і безумовно заслуговує на увагу прихильників жанру й не тільки їх.

     

    Cinelive

     

     

    Думайте інакше, відчувайте інакше – короткометражне кіно створене саме для цього.

     

     

     

     

     

     

    НІМІ ТА ГОЛОДНІ / ON A BEAU ÊTRE BÊTE, ON A FAIM QUAND MÊME

    Франція, 1998, 12 хв.

    Режисери: Анна Лаура Даффі та Лео Маршан (Anne Laure Daffis et Léo Marchand)

    Міріель і Тірамбік зголодніли за коханням…

     

    Учасник МКФ „Французьке кіно в світлі прожектора”

     

    БІЛИЙ ФАЯНС / BLANCHE FAÏENCE

    Франція, 2002, 2 хв.30 сек.

     

    Режисер: Жерар Олів’є (Gérard Ollivier)

     

    Оскільки ми живемо вдовох, батько готує їсти, а я мию посуд. Тато каже, що я докладаю недостатньо зусиль, але це все через те, що там, у воді, під цими тарілками й виделками, плавають всі ці човники й розгортаються романтичні фільми...

     

     

    КОХАНЕЦЬ / L'AMANTE

    Франція, 2001, 7 хв.

    Режисер: Олександр Дюбоск (Alexandre Dubosc)

     

    Загадкова жінка чекає на когось у спальні свого палацу. Судячи з всього, на свого коханця...

     

    Номінація на премію „Lutin”

     

    ВНОЧІ / A NOITE (LA NUIT)

     

    Португалія-Франція, 1999, 6 хв. 35 сек.

    Режисер: Ре?іна Пессоа (Regina Pessoa)

     

    Це історія маленької дівчинки та її матері – двох живих створінь, які не можуть повноцінно співіснувати. Це самота, яка часом сягає масштабів ночі. Ніч – темна. Мати – темна. І темною стає цілий всесвіт, коли ти самотній і спустошений.

     

    Приз „Найкращому режисеру” та „Спеціальна відзнака” на фестивалі “Cinanima” (Португалія); „Спеціальна відзнака” молодіжного журі на Дрезденському міжнародному анімаційному фестивалі; приз „Onda Curta” на Міжнародному фестивалі фантастичного кіно „Fantasporo” (Португалія).

     

     

    ОДНОГО ДНЯ / UN JOUR

    Франція, 1997, 5 хв.

    Режисер: Марі Паку (Marie Paccou)

     

    Одного дня в моєму нутрі оселився чоловік...

     

    „Гран-Прі” Міжнародного фестивалю короткометражного кіно в м. Тампере (Фінляндія); „Найкраща анімаційний фільм” на Каталонському МКФ „Сіт?ес”; „Найкращий фільм” на МКФ „Молодість” (Україна); Європейська кінопремія за „Найкращий короткометражний фільм”; Приз Молодіжного журі на МКФ в м. Алгарв (Португалія).

     

     

    ФІЛЬМ ПРО ДІВЧИНКУ / FILM AVEC FILLE

    Франція, 2000, 8 хв.

    Режисер: Даніель Сульжік (Daniel Suljic)

     

    Маленька дівчинка пізнає світ: що таке грати з м’ячем, бути покараною, зустріти Супермена та Мусульманина...

     

    3-тій приз за „Найкращий анімаційний фільм” на Дрезденському МКФ.

     

     

    ДИТИНА ПРИПЛИВУ/ L’ENFANT DE LA HAUTE MER

    Франція, 1985, 7 хв.

    Режисер: Патрік Деньйо (Patrick Deniau), аніматори: Летісія Габріеллі (Laëticia Gabrielli), П’єр Мартелл (Pierre Martell), Матьє Рену (Mathieu Renoux), Макс Турре (Max TOURRET)

     

    Одна в спустошеному селищі, оточеному морськими хвилями, маленька дівчинка живе в очікуванні на візит. Одного дня вона повинна з кимось познайомитись...

     

    „Cesar” за „Найкращий анімаційний фільм”.

     

     

    СМЕРЬ КИТА / LA MORT DE TAU

    Франція, 2001, 10 хвилин

    Режисер: Жером Бульб (Jérôme Boulbes), автор анімаційної стрічки „Колодязь”

     

    Посеред гарячої пустелі, позбавлений живильної вологи, вмирає гігантський Кит. На тлі цієї агонії всі маленькі створіння, які мешкають поруч, вступають у конфлікт.

     

    „Найкращий режисер” та „Найкраща анімаційний фільм” на Каталонському МКФ „Сіт?ес”.

    ~
    Еsthetic ? Pleasure
    ~

    -=- фотографирую...обращайтесь -=-

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Гість
    Ця тема закрита для опублікування відповідей.
    ×
    ×
    • Створити...

    Важлива інформація

    Використовуючи цей сайт, Ви погоджуєтеся з нашими Умови використання, Політика конфіденційності, Правила, Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань..