Перейти до змісту
  • Загальні розмови
  • 141 млн грн на Киев-Бровары


    Рекомендовані повідомлення

    Кабинет министров Украины утвердил порядок и условия предоставления в 2012 году субвенции из государственного бюджета в размере 141 млн грн Броварам Киевской области на строительство троллейбусной линии Бровары - Киев.

     

    Согласно постановлению правительства №136 от 22 февраля 2012 года, указанные средства будут направлены на выполнение проектных и строительных работ.

     

    Главным распорядителем субвенции назначен Минрегионстрой, исполнителем бюджетной программы - исполком Броварского горсовета.

     

    Кабмин также обязал Минрегионстрой до 25 января 2013 года проинформировать Минфин об использовании средств.

    © http://korrespondent.net/ukraine/events/13...ii-kiev-brovary

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Троллейбуса нам ещо не хватало!!!!

    Детство - это время, когда не думаешь матом.. =) © http://bash.org.ru/

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Троллейбуса нам ещо не хватало!!!!

     

    ну это наверное точно Сапог будет с новым лексусом. такое то бабло дают

    Ремонт компьютеров в Броварах

     

     

    ремонт iPhone iPad Macbook

     

    http://i.piccy.info/i7/eb6a53c361d3bf0417d03260c8b9f085/4-66-416/37590818/logo.png

     

     

    тел: 0930029688

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    ну это наверное точно Сапог будет с новым лексусом. такое то бабло дают

    і не тільки буде новий Лексус.

    El Barça es más que un club («Барса» — це більше, ніж просто клуб)

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Трощенко напевно літака хоче придбати. Адже складно уявити як тролейбус може коштувати 140 мільйонів....

    Нафіг він тоді треба, пустили б автобусів здорових да і все.

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Трощенко напевно літака хоче придбати. Адже складно уявити як тролейбус може коштувати 140 мільйонів....

    Нафіг він тоді треба, пустили б автобусів здорових да і все.

    Не надо сравнивать стоимость электроенергии и бензина

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Эта тема уже обсуждалась тут! когда дошло до сравнения и выяснений она испарилась!
    По большей части будущее подобно прошедшему...
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Депутати це обговорювали на сесії 24 січня.

    Тут можна побачити і маршрут руху, і на що кошти планується витрачати в цьому році: Вибори. Час згадати про тролейбус - там Сапожко все розповідає

     

    В цьому році реальні нічого не буде - лише розширять вул.Київську і попіарять пана Федоренка, якому Азаров ці кошти виділив :)

    Право знати не забрати!

    Активіст громадської ініціативи "Маєш Право Знати"

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    тролейбус вместо метро тоже неплохо.
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Депутати це обговорювали на сесії 24 січня.

    Тут можна побачити і маршрут руху, і на що кошти планується витрачати в цьому році: [magnet=http://pravo-znaty.org.ua/%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81-%D0%B7%D0%B3%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81/" target='_blank'>Вибори. Час згадати про тролейбус[/magnet] - там Сапожко все розповідає

     

    В цьому році реальні нічого не буде - лише розширять вул.Київську і попіарять пана Федоренка, якому Азаров ці кошти виділив :)

    В любом случае от расширения Киевской будет только плюс. Но сколько денег на это потратят... :angry:
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    тролейбус вместо метро тоже неплохо.

    Действительно хорошая идея.
    Человек, который придумает, как бить людей в лицо через Интернет, заработает миллионы.
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    В любом случае от расширения Киевской будет только плюс. Но сколько денег на это потратят... :angry:

    Будемо намагатися проконтролювати використання коштів. У разі порушень - скарги, прокуратура..

    Якщо ці 141 млн дійсно витратять на ремонт переходів, розширення дороги та таке інше - це круто! А якщо половина піде на фінансування передвиборчої кампанії Федоренка - то це вже нахабство...

     

     

    ну это наверное точно Сапог будет с новым лексусом. такое то бабло дают

    До речі, хтось знає, на яких авто роз'їжджає керівництво міста?

    На особистих чи службових?

    Яких саме?

    Право знати не забрати!

    Активіст громадської ініціативи "Маєш Право Знати"

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Будемо намагатися проконтролювати використання коштів. У разі порушень - скарги, прокуратура..

    Якщо ці 141 млн дійсно витратять на ремонт переходів, розширення дороги та таке інше - це круто! А якщо половина піде на фінансування передвиборчої кампанії Федоренка - то це вже нахабство...

     

     

     

    До речі, хтось знає, на яких авто роз'їжджає керівництво міста?

    На особистих чи службових?

    Яких саме?

     

    ну я видел что пані "я веду всі Дні міста" така велика тітка .. Багмут .. туда сюда на Honda Akord ездит 11 года. всего то с сапогом и в партии регіонів

     

    http://s3.ua/ab/img/photos/2011/05/18/dsc1051_.JPG

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    • 6 місяців через...

    Из Киева в Бровары пустят экспресс-троллейбус, через 31 месяц)))

    http://www.segodnya.ua/regions/kiev/Iz-Kie...trolleybus.html

    ©

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    Эта тема уже обсуждалась тут! когда дошло до сравнения и выяснений она испарилась!

    По большей части будущее подобно прошедшему...
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    это свежие новости от Сегодня...

    Ты меня чуток не так понял)))

    По большей части будущее подобно прошедшему...
    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ

     

    від 12 вересня 2012 р. № 668-р

     

    Київ

     

    Про схвалення техніко-економічного

    об?рунтування будівництва тролейбусної

    лінії Бровари — Київ

     

    1. Схвалити подане Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства техніко-економічне об?рунтування “Будівництво тролейбусної лінії Бровари — Київ”, розроблене державним підприємством “Науково-дослідний проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва “Київдіпротранс” та рекомендоване до схвалення державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими основними техніко-економічними показниками:

    проектна потужність реконструкції дороги, кілометрів

    4,2

    проектна потужність тролейбусної лінії, кілометрів

    37,8

    загальна кошторисна вартість будівництва, тис. гривень

    528509,771

    у тому числі:

     

     

    будівельно-монтажних робіт

    315364,425

    устатковання

    97930,506

    пусконалагоджувальних робіт

    7751,172

    інші витрати

    107463,668

    із загальної кошторисної вартості:

     

     

    перша черга, тис. гривень

    68916,811

    у тому числі:

     

     

    будівельно-монтажні роботи

    53192,335

    устатковання

    71,101

    інші витрати

    15653,375

    друга черга, тис. гривень

    91562,092

    у тому числі:

     

     

    будівельно-монтажні роботи

    72433,983

    устатковання

    56,6

    інші витрати

    19071,509

    третя черга, тис. гривень

    368030,868

    у тому числі:

     

     

    будівельно-монтажні роботи

    189738,107

    устатковання

    97802,805

    пусконалагоджувальні роботи

    7751,172

    інші витрати

    72738,784

    строк будівництва, місяців

    31

    2. Надати Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства право на затвердження проектів першої, другої та третьої черги будівництва за погодженням з Міністерством економічного розвитку і торгівлі.

    Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

    Інд.70

    Посилання на коментар
    Поділитись на інші сайти

    ×
    ×
    • Створити...

    Важлива інформація

    Використовуючи цей сайт, Ви погоджуєтеся з нашими Умови використання, Політика конфіденційності, Правила, Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань..